Kampanjat räätälöidään yrityksesi tarpeiden mukaan. Mainokset voidaan kohdentaa:
Zenda suunnittelee mainokset, jotka erottuvat uutisvirrassa. Kampanjat voivat sisältää:
Hyödynnämme Meta-pikseliä ja muita työkaluja, joiden avulla voidaan tavoittaa uudelleen ne käyttäjät, jotka ovat jo olleet vuorovaikutuksessa mainoksesi tai verkkosivujesi kanssa. Näin kasvatetaan luottamusta ja edistetään konversiota.
Jokainen kampanja suunnitellaan yrityksesi liiketoimintatavoitteiden ja kohdeyleisön mukaan. Facebook-mainonta voi toimia erillisenä näkyvyyden työkaluna, tai osana laajempaa digimarkkinoinnin kokonaisuutta – yhdistettynä esimerkiksi verkkosivujen suunnitteluun, Google-mainontaan tai hakukoneoptimointiin.
Yhteistyö Zendan kanssa on selkeää ja tehokasta:
Asiakkaamme arvostavat selkeää viestintää, läpinäkyviä prosesseja ja konkreettisia tuloksia. Facebook-mainonnan tehokkuus näkyy uusina liideinä, kasvaneena verkkosivuliikenteenä ja parempana näkyvyytenä oikealle kohdeyleisölle.
Kampanjan hinta riippuu tavoitteista, kohderyhmästä ja mainosbudjetista. Suunnittelemme budjetin yhdessä kanssasi.
Kyllä – kohderyhmä määritellään aina asiakkaan liiketoiminnan mukaan. Voimme esimerkiksi kohdentaa mainontaa paikallisesti tai tiettyihin kiinnostuksen kohteisiin.
Google-mainonta tavoittaa ihmisiä, jotka etsivät aktiivisesti tietoa. Facebook-mainonta puolestaan toimii erinomaisesti silloin, kun haluat herättää kiinnostuksen ja lisätä näkyvyyttä laajemmalle yleisölle.
Me räätälöimme kampanjat yrityksesi tarpeisiin – emme tarjoa valmiita malleja, vaan rakennamme toimivan kokonaisuuden, joka tuo tuloksia.