Instagram on visuaalinen kanava, jossa mainokset sulautuvat saumattomasti käyttäjien selaamaan sisältöön. Hyvin kohdennettu mainonta lisää brändin tunnettuutta ja houkuttelee uusia asiakkaita erityisesti nuoremmista kohderyhmistä.
Instagramissa voidaan käyttää kuvamainoksia, videomainoksia, karuselleja sekä tarinamainoksia. Zenda valitsee oikeat formaatit kampanjasi tavoitteiden ja yleisön mukaan – visuaalisuus on aina keskiössä.
Kyllä. Kohdentaminen onnistuu esimerkiksi maantieteellisen sijainnin, ikäryhmän, sukupuolen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Zenda rakentaa kampanjasi kohderyhmällesi sopivaksi, olipa kyseessä paikallinen yritys tai valtakunnallinen brändi.
Instagram sopii erityisesti visuaaliselle sisällölle ja nuoremmille kohderyhmille. Facebook tarjoaa puolestaan laajemmat kohdennusvaihtoehdot ja toimii monipuolisemmin eri formaateilla. Usein tehokkain ratkaisu on yhdistää molemmat kanavat yhdeksi kampanjakokonaisuudeksi.
Zenda suunnittelee ja toteuttaa kampanjan alusta loppuun:
– Ideointi ja visuaalinen suunnittelu
– Kohdennusten määrittely
– Kampanjan julkaisu ja seuranta
– Tulosten raportointi ja jatkokehitys
Kustannukset riippuvat tavoitteista ja mainosbudjetista. Zenda räätälöi kampanjan niin, että saat mahdollisimman suuren hyödyn käytettävissä olevalla budjetilla. Raportointi tekee tuloksista läpinäkyviä.